Hoi dames,
Hier een maandje rust sinds de mislukte terugplaatsing.
Aan de ene kant keek ik er heel erg tegenop om zo lang te moeten wachten tot we weer verder konden, maar nu ik er eenmaal middenin zit is het toch ook wel fijn om er even niet meer (zo veel) aan te hoeven denken!
Ik ben lekker aan het klussen geslagen in huis. We hebben in december nieuwe kozijnen laten plaatsen boven en de muren waren weer gestuukt, dus die moesten gelatex-t worden. Ik moest wel even slikken toen ik de lege "extra" kamer aan het verven was. Ik heb maar één muur geverfd, want de rest komt wel als we een bestemming hebben voor de kamer... Nu maar hopen dat de 'bewoner' zich snel aandient!
Komende week een evaluatiegesprek bij de kliniek om alles door te spreken: oa. de slechte communicatie over de Utrogestan, maar ook het al dan niet gebruiken van hormonen bij de volgende TP en de dag waarop we contact moeten opnemen in mijn volgende cyclus....
Spijtig om te lezen dat iedereen pech heeft gehad... Laten we de moed er maar weer in houden dat toch (op z'n minst) iemand geluk moet hebben komende keer!
groetjes vanuit de lichtstad!
Chantal28