Stil Verlangen

Als kinderen krijgen niet vanzelf gaat...
Het is nu vr 10 sep 2010, 11:53

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Maart 2010
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 07:00 
Full Member

Ik hoop ook zeker dat het jullie allemaal moed blijft houden. Succesverhalen bestaan!!

Wij beseffen ons elke keer maar weer dat wij super veel geluk hebben gehad. 2 kindjes via KID en dat allemaal in een razend tempo.
Dat maakt het voor mij misschien ook wel zo moeilijk om hier te schrijven. Ik/wij hebben heel eerlijk gezegd maar weinig tegenslagen gehad. Althans zo voelt het, terwijl wij natuurlijk ook niet voor deze situatie gekozen hebben. voor de mensen die het nog niet wisten, mijn man is volledig onvruchtbaar na chemobehandelingen ivm Leukemie op jonge leeftijd.

Tot snel.

Liefs Debbie

Meld dit bericht
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 12:22 
En ik hoop ook dat jullie allemaal moed blijven houden... ook degenen die al lang bezig zijn, want ook als je al superlang bezig bent kan 't echt gewoon nog steeds nog een keer lukken... Daar ben ik dan weer 't bewijs van ;) (inmiddels alweer bijna 20wkn zwanger).

Hoorde destijds in 'mijn' ziekenhuis Rijnstate dat iemand bij de 18e KID-poging zwanger was geworden (wat mij de moed gaf om toch maar stug door te gaan), en op een andere site las ik over iemand die de eerste keer na 17x zwanger raakte, en toen ze voor een tweede ging al na 2x... dus tja, er is soms niet zoveel van te zeggen...

Liefs Minous
oja, Debbie, heb je een mail gestuurd, weet niet zeker of ik je mailadres goed onthouden heb...

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 11 maart 2010, 21:16 
hoi allemaal,

nkm goed dat je weer volle moed er tegen aan gaat en inderdaad ...het lekkere weer doet een mens goed!

ik had dat woensdag ook :zon: ...

wij gaan nu nog 1 keer een poging zonder medicatie doen en daarna met hormonen!
nkm gebruik jij ook hormonen? wat was daar de reden voor?

ben wel benieuwd hoe dat dan weer gaat...moet ik ook weer gaan spuiten...(net zo als de icsi)
de arts zei dat je toch daar de kansen mee verhoogt...nou we zullen zien....hoop dat het niet nodig is en dat deze poging noig gaat lukken!!!

kim hoe gaat tie bij jou...tijdje niks gehoord!?

chantal28 ga je deze maand de cryo terug plaatsen of moet je een maan overslaan!

vaantje, jij ook weer er boven op? en vol goede moed naar de volgende poging?

voor iedereen succes :bloem3:
chantal32

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 01:36 
Junior Member

Hallo,

Hier gaat het allemaal goed.
Ben momenteel gezegend met nachtdiensten.
Gelukkig is dit mijn laatste!

Wij gaan ook verder met de poging.
Over ongeveer 2 weken zijn we weer aan de
beurt voor de derde IUI.
Nu toch nog zonder hormonen.
We hebben telefonisch contact gehad.
Mocht deze poging niet lukken, dan gaan
we verder kijken.
( aangezien mijn eerste cyclusduur wel de normale
lengteduur had)

Ga hier weer eens een kijkje nemen bij mijn
menskes of ze nog allemaal op één oor liggen!

Lieve goet Silvana

Meld dit bericht
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 10:23 
New Member

Minous en debbie, bedankt voor het hart onder de riem ;) . We moeten ergens onze hoop vandaan halen :clover: .

Chantal32, hoeveelste poging is dit inmiddels dan bij jou? Ik heb momenteel geen stimulatie van hormonen. Alleen pregnyl om de eisprong op te wekken en later nogmaals pregnyl om de laatste fase wat langen te laten zijn aangezien deze fase wat aan de korte kant was. Hopen voor jou dat je in ieder geval de hormonen niet nodig zal hebben en dat dit de goede ronde mag worden!

Vaantje, heb je een hekel aan de nachtdienst dan? Ik moet zeggen dat ik ze, in vergelijking met vroege diensten, wel erg relaxt vind. Heel veel succes ook met deze ronde.

Hier rustig aan het afwachten tot het weer tijd wordt om in actie te schieten. En dat zal pas over een week zijn dus ik geniet maar even van de rust ;) .

Groetjes, NKM

Meld dit bericht
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 19:54 
Junior Member

Heey,

Ik heb een enorme hekel aan nachtdienst.
Geef mij maar vroege en late diensten.
Op een één of andere manier heb ik
een Lucie de B uitstraling 's nachts en
beslissen patienten vaak hun laatste adem
uit te blazen.
Dus vandaar mijn hekel aan de nachtdiensten.

NKM,
Ook fijn even die rust toch?
Ik merk dat het wel even lekker is..
Geen ovulatietesten, geen stress..
Even kunnen opladen!

Lieve groet Vaantje.

En iedereen een fijn weekend!

Meld dit bericht
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 12 maart 2010, 21:00 
Senior Member

Deze maand dus weer geen goed nieuws hier te lezen.Blijf allemaal de moed houden.Want als jullie straks de kleine in de ogen kijken dan ben je al het verdriet vergeten.
Wij hebben heel veel geluk gehad dat het de vijfde IUI gelukt is en dat besef ik me maar vaak genoeg.
Wil hoe is het bij jullie?Alweer bezig voor een brusje?
Kim hoe is het met jou?
Ik lees nog wel vaak jullie verhalen,maar ik reageer niet zo vaak meer omdat ik het heel moeilijk vind.Maar voor jullie is het dan misschien wel weer een steuntje in de rug om verder te gaan.Dus een :hug1: voor iedereen.
Allemaal heel veel succes en een fijn weekend.

Meld dit bericht
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 14 maart 2010, 13:56 
Senior Member

Hoi dames,

Hier een maandje rust sinds de mislukte terugplaatsing.
Aan de ene kant keek ik er heel erg tegenop om zo lang te moeten wachten tot we weer verder konden, maar nu ik er eenmaal middenin zit is het toch ook wel fijn om er even niet meer (zo veel) aan te hoeven denken!
Ik ben lekker aan het klussen geslagen in huis. We hebben in december nieuwe kozijnen laten plaatsen boven en de muren waren weer gestuukt, dus die moesten gelatex-t worden. Ik moest wel even slikken toen ik de lege "extra" kamer aan het verven was. Ik heb maar één muur geverfd, want de rest komt wel als we een bestemming hebben voor de kamer... Nu maar hopen dat de 'bewoner' zich snel aandient!

Komende week een evaluatiegesprek bij de kliniek om alles door te spreken: oa. de slechte communicatie over de Utrogestan, maar ook het al dan niet gebruiken van hormonen bij de volgende TP en de dag waarop we contact moeten opnemen in mijn volgende cyclus....

Spijtig om te lezen dat iedereen pech heeft gehad... Laten we de moed er maar weer in houden dat toch (op z'n minst) iemand geluk moet hebben komende keer! :hug2:

groetjes vanuit de lichtstad!

Chantal28

Meld dit bericht
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 18 maart 2010, 17:18 
Senior Member

Het heet hier wel stil verlangen, maar moet dat nou zoooooo stil.....
Wat een rust hier zeg...

Gisteren bij de gyn geweest en we gaan de komende cyclus weer iets nieuws proberen. Ach, het geeft wat afwisseling!
Ik begin op CD 1 al met een tabletje Estradiol (oestrogeen) en vervolgens vanaf CD 6 3 tabletjes. Op CD12 of 13 de follikelmeting en daarna Utrogestan. De gyn zegt dat dit traject hopelijk zorgt voor een beter 'bedje' en goede innesteling. Iemand ervaring met deze medicijnen???
Nog even wachten op de :evil: :twisted: en dan weer flink slikken dus...
Deze keer proberen we twee eskimootjes te ontdooien en terug te plaatsen!!!

Hoe ver zijn jullie? Al iemand begonnen aan een nieuwe ronde?

groetjes Chantal28

Meld dit bericht
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 20 maart 2010, 08:31 
hoi,
nou zeker stil hier, waarschijnlijk zit iedereen te wachten voor de volgende poging!

chantal28 al ongi??

hier zat ik maar te testen ...normaal op dag 10 11 ...dus ik was alweer een beetje ongerust...vanochtend dag 13 positieve test ppffff gelukkig dus morgen iui...

hoe ist het met de rest ???

al aan het testen?

x chantal32 :bloem3:

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT [ Zomertijd ]