Chantal 28, balen meid!! Gaan jullie gelijk door voor de cryo's of heb je eerst een rustmaand ertussen? Ik hoop in ieder geval dat ze mooi ontdooien willen. En als je nu meer dan 1 goed ontdooide eskimo hebt, plaatsen ze er dan 1 of 2 terug?
Chantal32, spannend hoor...Het weekend nog 'even' door zien te komen. De hoeveelste IUI was het ook al weer bij jou? Ik duim heel hard voor ons allemaal (met al die testdatums volgende week....)
Vaantje, ook voor jou de laatste week ingegaan! Ik hoop dat je voldoende afleiding hebt. Mag jij ook net als chantal 14 dagen na IUI testen? Gebruiken jullie dan geen pregnyl?
Ik mag woensdag (dag 16 na IUI) pasd testen aangezien ik zowel pregnyl heb gebruikt voor de eisprong en 5 dagen na de IUI nogmaals. Dus als ik nu test is het een fout positieve tst gezien het woensdag pas echt uit m'n bloed is. Nu werd ik de vorige keer na 14 dagen ongesteld dus als ik woensdag haal, menstruatievrij, maak ik een goede kans. Maar als je het mij vraagt ga ik 'gewoon' door voor poging nummer 6. (ik ben allang blij dat ik er deze maand heerlijk rustig onder ben...)
SUCCES ALLEMAAL!!!
Groetjes, NKM